hm.. aja, *you can go and fuck your self!!!*

Hej, jag fick gå hem typ.. jag venne en halvtimme tidigare än alla andra idag! WOHOOO! Jag blev klar med matte provet först. Jag tror iförsäg att hon gav oss fel matteprov. För det var så himla lätt! Asså shit vad lätt det var! :O!

Såå, jag har inte haft ngt att göra i dag. Iförsäg satt jag på våran bänk brevid radion och åt mellis och sjöng falskt till musiken. Jag var skit arg för att dem på Rix fm gjort så istället för "fuck you and I fuck hard too.." Så sjunger dem "for get you and for get you soone.." Och i samma låt där dem sjunger " Ey, thats some shit.." Sjunger dem "Ey thats some shyyy.." Asså när man hyshar ngn. Så jag överröstade radion när dem sjöng FEL på radion och sjöng rätt. 

Det.lät.så.inte.vakert...   
Hej me er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0