hemma igen! "DUUUH"

Ja, jag kom hem igår vid tre tiden så det är inte precis en "nyhet" att jag är hemma, kommer kanske lite bilder om helvetes helg. UCSH ryser vid blotta tanken på skit helgen. Min måndag fortsatte att vara ett helvete tills jag flydde hem till Linn, jag älskar dig gumman!"

Kommer inte skriva om min dag tyvär, mår lite dåligt just nu.
Vill inte till skolan i morgon jag vill fly. (både rymma och flyga på engelska) ;)!

Men jag antar att den svensssssson jag är kommer jag inte att göra det. kommer jag inte i morgon så ligger jag antingen i min säng och fejkar att vara sjuk eller så har jag dött av dåligt vatten ( xD ) eller så har jag flytt. Förhoppningsvis till arlanda.  Puss och kram.

Jag lever, hah vilken tur man kan ha!






 my eye ;).

btw: när jag är klar med min klubba så har jag godis, chips, läsk (SNYYYYYYYFFT!), ostbågar, kakor, glass, tårta och sådant löfte i ett år! Och linn jag e ingen härmis jag kom på det... INNAN DIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0