Godmorgon!

Hej, mamma och pappa stack precis till ågon loppmarknad i skärholmen. Trevligt trevligt..
Dem e lite sura på mig för jag hade fått ett jätte fint peace halsband av mamma ett dygn senare så har jag tappat bort det i skolan... woops. Det e inte äns det värsta! Pappa skulle använda det till sin 70-tals fest om en vecka.

Aja, what can ju do about it?! Nä, juste inte ett skit. Kommer va lite "si sådär" dag ida, men fult upp!

13:45 - 15:00 DANS!

15:00- ? Duscha m.m

?- 17:00? - Göra kort med mera till Helene!

18 eller 19- 23:00? Middag hos helene!

Komma hem sova.


Varför den e si sådär e för att jag igentligen skulle ha firat linn idag! :/ men man dissar inte någon som fyllt femt.. fyllt år. ;).
/e

Kommentarer
Postat av: Skantz

SV: Hahaha tacktack men det funkar liksom aldrig x)

2010-10-23 @ 12:30:39
URL: http://sskantz.blogg.se/
Postat av: Linn

Haha lite ironiskt: "Skulle ha firat linn men man dissar inte någon som fyllt år!"

Gullunge ;) <33. Löve you <3

2010-10-23 @ 14:24:39
URL: http://pinnelinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0