:/

Sitter i mitt rum och har ont i magen :(. Så himla inte kul. Vet igentligen varför jag har ont men whaat eva!
I dag var jag med SUPERDUPER fina Linn och vi var i huddinge och fikade på Castello och snackade lite bullshiiit som bästa vänner brukar ;).  Sen var vi lite roliga i h.c sedan var vi ännu roligare på bussen xD. HA-HA! Säger jag bara jag typ skrattade mig till tårar ;). 

Sen på väg hem... Spådde jag Linn, hahaha, eller lurade henne att jag gjorde det. Jag plaserade i hennes handflata vart hennes hus och lite sådant skit skulle stå sen så spottade jag Linn i mitten av handflatan och säger "OCH där ska din pool ligga!" Det gjorde jag med Linn i alla fall. haha, fan vad jag garva! 

Sen kom vi hem till mig och då var vi lite osociala vid datan xD. 
Hade en sjukt fin dag med älsklingen som snart fyller år!!! LINN I LOVE YOU!!!

MEN SEN FYLLER BÄSTIS TILDA ÅR I MORGON!! VET I ALLA FALL VAD JAG SKA KÖPA TILL HENNE! HÖHÖ!
:D :D :D :D :D :D :D :D :D
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0