Dissssad.

Tjejer e fan kompliserade! ÅH, chilla gorlila lixom. jorden går inte under 2012 så ni behöver väl för i helvete inte sprida ut all bitchighet ni ska ha igenom hela livet på dem dem fjuttiga korta åren till 2012! GASH!

sorry, detta ↑ har ingenting om min dag att göra men kände ändå för att skriva det för det e fan sant ;).

Vilket fall i dag har jag varit i skolan och sådär, varit med kompisar och lite sådant kul och varit på lite lektioner ah, lite mindre kul. Sen i dag kunde jag ha haft en underbar dag med Linni dag. Vi skulle lixom "leka" i dag och vara c00la. Men nu ska jag ha utv.samtal klockan halv fem till fem så tiden passar ju inte finest. Så jag var tvungen att dissssa linn. Not funny. Men på Torsdag så ska vi vara :D.

Ska bli najs! Aja, drar nu ialla fall! Inte till utv.samtalet men asså bara bort från bloggen!


jag får väl vara c00l själv då. :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0