Cold fire..

Okej nu har jag läst ut den.. och eftersom hon slutade skriva i bloggen i december 2009 så raderar jag den som en av mina favoriter..... Nu varre gjort.. suck.

Man blir så desperat efter någonting alls som förknippas med twilight så lite sorgligt att den e slut...
WHAATEVA!

I dag så fick vi sluta tidigare så efter skolan var jag med Tilda i en dryg halvtimme? (vi bor ju så nära xD) Sen fick jag cyckla till optikern. Jag känner mig väldigt besviken förut cycklade jag till huddinge på sju min (räknade en gång xd) Och nu på en kvart... Okej jag skyndade mig inte men endå. Sedan ska man inte TALA om mjölksyran jag hade i mina ben när jag kom hem.. Japp, dålig kondis var det..

Snart ska jag till Dans sedan käka middag, sedan duscha m.m. Nu vet ni det xD Hejdå ;)
Så himla roligt info va?! x)


jag veet bilden e lite liten men om ni anstränger er ser ni nog ;)

Kommentarer
Postat av: tilda

Eh he.. du vet, jag har lixom missbrukat den och läst ut den med. Men hon här ju gjort 2 till, håller på med den mellersta xD. Den är också bra :D

2010-10-28 @ 22:00:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0