Trött som fan och ont i huvudet... :(

Fan, jag håller på att bli sjuk. Inte kul, vaknade igår skit täpt så jag antar att jag e sjuk i morgon!
(YEES SLIPPER SO!) hoppas det iallafall :P. I dag ska jag ändå plugga och göra läxor. Har inte gjort klart NÅGON vg uppgift. Man e ju begåvad.

Jag sov på NO:n i dag! Talang man har, det var skit skööönt jag drömmde najsa drömmar! Eller tja "drömde" jag tänkte på något som var så osant att det blev en dröm ;3. Men jag tror jag sov, jag var lixom helt borta och dreglade över min biologi bok. Hehe.  

Ah ja, i vilket fall ska jag dra nu pallar inte skriiiiiva!
kiss n hug!


DÅLIG WEB CAM! det e skiiit ljust i mitt rum ju.. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0