Tråååååååååååååkar.

Hej, som rubriken lyder så har jag inte skit kul. Snart (HOST INTE) ska mamma komma hem och skjusa mig till Evelina! Ska bli ruuligt, var länge sedan ja va me klumpedumpen :D.

I dag har jag chillat och nu (två timmar tills nu eller tre?) gjort min svenska läxa! Kulit lixom. Såg precis skööönaste facebook gruppen xD. HAHA! Bara för att jag e nöörd så skriver jag vad den heter.

Om man e sugen på något, och sen inte är det längre, är man avsugen då?
Jaag DÖR. höhöhö! Okej nu ska jag inte skriva så mkt meeer men en liten serie kan jag väl komma med? SÅKLAAART!

SKÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖNASTE JAG DÖR SERIÖÖÖST!!!!! HAHAHAHHAHAHHA!

kiss 'n' hug!

Kommentarer
Postat av: märta

största blatte bilden hahah

2010-11-14 @ 12:17:59
URL: http://martaholmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0