shopping med skööönaste julia!

Heeejsan har precis slagit mig ner i mitt rum efter en lång dags shopping jag handlade in fyra grejer för ca 300:-
Deeet e snirrit! Hö hö! Jag och julia kom dit vid tre och åkte hem vid sex halv sju :). En riktigt mysig daaag :). Vi hade super mys och i morgon ska jag va me linn och hon ska sova över här sen på fredag blirre bio sedan på lördag ska jag kolla me Evelina om vi ska hitta på ngt ;). Bilder blirre:


one shopaholic. whit open mouth..

rock n roll hahha DÖR hahha

 KLÄÄÄDER


snygg

sexi xD

super snygg jag veeet!

Harre bra små babys!

Kommentarer
Postat av: Linn

det där rosa linnet = I LOOOVE! Såg det på gina o tänkte köpa det, tur att jag inte gjorde det då :D <3

2010-11-02 @ 21:41:23
URL: http://pinnelinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0