Musik.

Vad fan är vi människor utan musik?! Musik e som en gud för mig och jag e serriös! Är jag deppig eller nere vänder jag mig till musiken, är jag jätte glad och sprallig sätter jag på en super bra låt och så blir jag ännu gladare. När jag lyssnar på gammel-rock med pappa i bilen får man en berusande känsla och vill bara skratta! Vilket jag brukar göra när jag och pappa diggar xD. När jag behöver stöd lyssnar jag på den sortens musik. Musik är något människorna kommit på, (Vet inte riktigt hur jag ska säga jag vet att 'komma på' e fel mening eftersom musik alltid har funnits bara att man upptäkt det lite seeent, eller typ stenåldern) för att vi behöver det! Musik kan få en att skratta och gråta! Det är kärlek förfan! Jag älskar musik så himla mycket det är sjukt. Speciellt när en låt får en att tänka tillbaka på en massa minnen! Haha, älskade musik hur skulle vi människor klara sig utan dej?!


Kommentarer
Postat av: A n n a ♥

Sv: Jag är en superhjälte som vågar allt förstår du ;)♥

2010-11-22 @ 18:50:13
URL: http://aninizz.blogg.se/
Postat av: A n n a ♥

Sv: Precis! :DD hahaha<3

2010-11-22 @ 19:51:11
URL: http://aninizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0