Linn-i-pinne!

Haha, sorry för fett rubbad rubrik x). Men men, ni får vänja er!
I går så kom Linn till mig vid tre tiden och vi hade skit ruuligt. Vi hade spa och skit. Efter att vi vart i huddinge och gumsan tog hål i örat det vill säga. Sen så kolla vi rember me! Den var ass-bra fram till dem sista venne.. tre minutrerna... FACK VAD JAG VILLE GRÅÅÅÅTA! varför Tyler VARFÖÖÖR!? Bara för att jag inte vill förstöra slutet för er andra -HAN TAR LIVET AV SIG- så säger jag inte hur den slutar. -om ni missade HAN TAR LIVET AV SIG-

(mowhahha) Okej ska sluta nu. Nu ska jag ha en chilli-pilli dag och typ inte göra så mkt. Harre!


kiss n hug.

Kommentarer
Postat av: Linn

" Bara för att jag inte vill förstöra slutet för er andra -HAN TAR LIVET AV SIG- så säger jag inte hur den slutar" HHAAHHAHAHA xD

2010-11-04 @ 22:06:02
URL: http://pinnelinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0