Köldskador.se ?!

FY FAAAAN! DET VAR SÅ JÄVLA KALLT JAG ÄR FORTFARANDE I CHOOOOCK FÖR I HELVETE!
Fyfan, nu har Linn och jag gjort våra profilbilder. På bådas logg var det 20 stycken (MER!) som gillade "Om 20 personer gillar detta ska jag kasta mig i snön med t-shirt och shorts och sen lägga upp som profilbild. Lägg i din logg om du vågar! Höhö."

FYFAN VAD JAG HATAR DEM JUST NU! DET VAR SÅ JÄVLA KAAAAAALLT!!!!
Sen satt vi i mitt badkar och tog varmvatten på våra ben x). Vi gjorde om det tre gånger... TRE GÅNGER!!!
Fyfan fortfarande usch vad kallt!!!!!!! :(. Lite bilder på två snögubbar:


haha!

satt och skakade... :(

super socker sööt älskling som uppskattade snön.. NOT

allt för mig..
kiss n hug ;).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0