Knarka C

Tjenare vad händer!? I dag var jag med Tilda, då jag ringde så hade hon utv smatal. Hehe, skulle bara framföra en god tanke till henne! Men i alla fall, vi tog en lång promenad och knarkade dock en misslyckad knarkning för att det gick ut 2006 och var gammlat. Vi smakade lite i alla fall. skit äkligt.

Det e så himla najs att vara med Tilda, hon e bäst! Friends for life, lixom <3. (← ditt hjärta) Haha.
I alla fall så måste jag göra mina läxor, stoppa in kläder i min garderob och göra 100 citups. Hehe.

Juste, bara så att ni inte tror att jag e en pundare (ingen risk men endå ;3) så när jag säger "knark" menar jag och tilda c-vitamin ;).
 eller?  
haha ;).

Kommentarer
Postat av: tilda

2010-11-16 @ 16:56:47
Postat av: Anonym

Mobilen är lite weird, då ja kan inte skriva avsändare utan att dej skickar. Men jag är tilda ;D tack för hjärtat! :D <333

2010-11-16 @ 17:00:23
Postat av: Linn

Hittade ni en burk C-vitamin när ni var ute på promenad och ÅT DET :O? <33

2010-11-16 @ 18:43:04
URL: http://pinnelinn.blogg.se/
Postat av: A n n a ♥

Helt normal att göra det!! ;)♥

2010-11-18 @ 21:24:29
URL: http://aninizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0