käkat middag..

Tror min magsäck har krymt eller något. (hoppas det hehe) för jag orkar typ inte äta något längre typ middag. Nu tog jag ändå väldigt lite och blev jätte mätt! :O.

Haha, nu släpper vi det intressanta ämnet. Jag håller på och förbereder inför i morgon! Först skoola sedan tåget till staaanish, sedan vid halvåtta typ, PARTY (jag vet tönt att säga "party" men gillar ordet.) sedan sova hos bästa vännerna EEEVVVEEERRR! Sedan ska jag på lördagen till huddinge från stan och dansa, sedan lite senare på dan bio! Sedan på¨söndagen ska jag nog vara med Tilda och förbruka snön på våra tomter! Höhö!

Ska nog se till att inte hanma i för våldsamma snöbollskrig. (kommer bli en utmaning) Mina linnser protesterar, som fan! Och sedan att bli mulad.. usch. WHAAT EVER!
Ska taggaaa nu ;).


Kommentarer
Postat av: max

haha ellen :P

2010-11-25 @ 20:38:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0