gubben i låden!

Skit braaa låt asso! Första gången jag hörde den tyckte jag den sög och att han var jätte dålig, men den ÄGER!
I dag var jag med evelina, kaltum, julia och alexander, haha fan vad vi flumma på donken xD. Jag skämdes som faaan när dem skrek, hah.

Sen hade dem typ vatten krig. Haha, jag försökte stoppa det så gott jag bara kunde hah, ångra nu att jag inte tog ngs parti och var med. ;3.  Har faktist fortfarande ont i örat.. ops, men det ger väl me sog hoppas jag. :). I dag vaknade jag tjugo min innan skolan börja och stressade som FAN för att sedan komma försent. MEN jag var ändå tvungen att vänta på våran lärare xD. Kul att veta va? ;).

Ska tagga nu, måsta göööra svenska.. Dissade den igår xD.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0