busig

Hehehehe, sorry för mit psyk garv. Medans jag skrattade på riktigt skrev jag det. Höhö jag e psyk :P. Mem vilket fall, nu ska jag vara liiite nörd. HÖHÖHÖ! (garvade igen).

Det finns en facebook grej som man sätter upp på sin logg som lyder: Om 50 personer gillar dethära kommer jag hoppa ut i snön i bara shorts och T-shirt och ha det som min profil bild. Lägg i din logg om du vågar. 
MEN jag gjorde om den jag skrev:
Om 20 personer gillar detta ska jag kasta mig i snön med t-shirt och shorts och sen lägga upp som profilbild. Lägg i din logg om du vågar! Höhö.

Och nu är det jätte många andra som jag ser, har lagt upp det på sin logg istället för den riktiga!
JAG E SÅ BUUSIG! Mwhahah!


busig.se som plutar med läpparna ;).
kiss n hug mina vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0