BLOGGEN !

Heej, jag veeet jag e king på uppdatering! Aa, fast nä.
I dag var det ganska soft i skooolan har fortfarande inte gjort min svenska. Skulle lämmna in den i dag man ba fukk. Men alla andra e inte häller klara so I THINK A WILL BE FINE!! Hoppas inte ni det oxå? Bra att ni gör det :).

I dag efter skoolan så var jag med Linn vi var hemma först och flummade och läste.. "roliga" böker. Hehe.
Sen så var vi lite flum och planerade våran gjorden ruunt resa lixom. HAHA, sedan gick vi och letade mördare och "eller nu" och frös benen av oss, fast ingte röven för den var vaarm!  

JAG VEET det e jätte kul då man skriver privata medelanden i sin blogg som bara högst en fattar, jag vet HILARIOUS

Japzi skaah typ dra nuw! Pözz och kramizz på dejh!

HÖHÖHÖ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0