beröm.

Har fått en massa beröm idag. Fan va naaajjsigt! Bara för att jag e TÜÜÜNG höhö!
Sen senast jag skrev har jag kommit försent till dansen och sedan varit på dansen och haft prov på dansen (HAHA!) Var fett flum där sääger jag bara. Sen kom jag hem oh käkade hamburgare skit gott. Sen duscha ja sen så var jag typ i badrummet i hundra år och gjorde i årdning mig, haha! Sen gjorde jag min läxa, tröttnade på läxa och satte mig vid datan. Jag vet vad ni tänket.. "MVGGG BAAARRN.." ;).

BY THE WAY ! Jag fick reda på i dag att jag sjunger JÄTTE FULT! Har redan vetat jag jag sjunger fult men nu, nu veet jag att jag sjunger JÄTTE FUUULT!

Aja, ska tagga till sängs nu. Kiss n hug.

SOV GOTT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0