"VDownloader..? va sa du?!"

Asså, jag är helt off på sådant skit! Och sen jag skaffade detdära förbannade VDownloader så har mina flikar fuckat upp sig rejält! Fan,fan!

Not good, i dag ska jag och mamma promenera till H.C och vi ska kolla på en yeans jacka jag vill ha.
Men eftersom det regnar så ska vi kanske åka bil :)

Najjs, men hela min värklighet är inte najjs!
Den suger ap-balle!

hejdå innan detta INLÄGG förvandlas till något depp inlägg!
/e

okej nu har jag försökt vända på bild h*lvetet i ett tag nu och det funkar inte!
face it att bilden är sne!
;)

Kommentarer
Postat av: MIchelle

varför suger din verklighet ap-....könsorgan:D

2010-05-29 @ 20:20:36
URL: http://mcabevi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0