Tjäänare!

God morgon alla små apor!

Har inte hunnit göra så mkt i dag förutom att ta ego bilder på mit outfit! så typiskt mig?
Driiiver, men jag ska snart lunka till skolan så jag lägger ut dem lite snabbt :)
Sen får ni ett av mina roliga morgon SKÄMT!


Lite sur-puppa eller?!

Tja!?

EGO!

                                Yeansjacka - J:C 
                              Pilot brillor - Åhlens
                                    Linne - New yourker   
                                Svarta byxor - H&M

 
/eran ellen ;D

PoK

Kommentarer
Postat av: Tilda

Ärligt. Jag är imponerad. Att du hinner blogga på morgonen!? Det gör jag bara på tisdagar XD ♥

2010-05-31 @ 17:31:10
URL: http://tildaspopcorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0