TACK MÄRTA!!

Jag fick låna hennes tröja! Först trodde jag att så fort hon såg mig i den skulle hon rycka av mig den HACKA ut mina ögon och ge dem till gamar.. okej lite överdrivning kankse..

Snaaart ska jag på dans (y) !! Den ROLIGA dansen och jag har lärt mig den svåra delen!! yes! Eller ganska mycket av det är den svåra delen. Whatever!
Tilda-mys och Ellen-mysen har haft übert mysigt i helgen! Vi har invigt/välkomnat våren och när vi gjorde det började det regna.. em ja, sen så har vi firat VALBORG i huddinge :) Vid en stoor brasa man träffade fett många som man kände däär :D

När Tilda och jag stog vid brasan så hade vi hamnat brevid sveriges "mognaste" 10åringar..
Dem stog och skrek för att det var "varmt" dem hade "vem kan gå närmast brasan tävling" och var ganska jobbiga...

Och sen sa dem typ att dem skulle ofra ngn och det skulle vara en tjej.. herre gud.
Och sen stack vi till donken och åt glass sen så tittade vi på fyrverkirierna sen så åkte i hem. Vid typ halv tio tiden.

Sen kom vi hem oh mööös till avatar!! SKIIIIIITA BRA FILM!
Sen i morse vid halv nio vaknade vi och vid nio gick Tilda hem för hon skulle på circus :)

Och om en timme ska jag cyckla till dansen :)



Det bran mkt :)

när alla intepansar-hudade hade backat ngn meter så kunde jag som
stog längst fram ta en riktigt bra biild:)

kolla vad märkligt ljuset blev på mig när jag fottade mig själv nära brasan!!

Sen varre ju fyverkirier :)

smått sudig men whatever.. GLAD VALBORG I EFTERSKÅTT!!
<33


Jag kan tydligen inte lada upp mera bilder sååå, vi ses efter dansen!!

Och hörrni det är lite roligt med mig jag tror fan jag är fel bygd. <-- stavning?
När det är 10 minus kan jag sitta i t-shirt och inte tycka att det är jätte kalt eller äns få gåshud.
Och när jag var här så stog jag med 2 vanliga tröjor och vårjaka på mig vi elden och blev inte ett dugg varm eller tyckte att det sved i ansiktet. som alla andra tyckte. Jag stog typ längst fram..

//Weeeeerdot <33

Kommentarer
Postat av: Linn

Haha du är nog lite konstig. Nej jag skoja bara. Kanske är det för att du har vant dig vid att det är 15 grader och varmt, då fryser man ju automatiskt när det blir 8 grader och regn. Bara en teori :). Men jag älskar dig, vad bra att ni hade det kul! Avatar kan man se hur många gånger som helst, och nu när jag såg den fattade jag lite bättre.

2010-05-01 @ 12:46:42
URL: http://pinnelinn.blogg.se/
Postat av: tilda!

Ja, du är övermänsklig >.< Mina ögon tårades nästan av värmen, det bara sved o.o Men übermüsigt var det! <3

2010-05-01 @ 19:18:19
URL: http://tildaspopcorn.blogg.se/
Postat av: Hallvardailin

Very informative. Great site. Really professional.

2011-12-13 @ 09:55:46
URL: http://hallvardailin.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0