STAND BY ME!!!

Väldigt bra låt säger jag bara!!! Ja, nu ligger jag i min säng och är sjuk vilket suger HÅRT!
Hata att vara sjuk!!!

Aja, shit hapens! Men varför just denna helg? Då jag ska ha dans uppvisning?
SKA JAG GÅ RUNT OCH HOSTA PÅ SCEN ELLER? Jag är i alla fall inte kräk-sjuk som tur är!
Jag har redan ätit en ananasplit och en liten skål med lite kräm och MYCKET mjölk!  Det är ju lika bra att äta så att man blir pigg och kanske frisk?!

Kanske,kanske.. 

Jag är väldigt lycklig sammtidigt som jag är olycklig... Det gillas INTE! 


Tror jag överlever!!!

Till några personer: JAG ÄLSKAR ER OÄNDLIGT MYCKET!!!!
Till några andra personer: JAG HATAR ER JAG STÖÖÖR MIG VÄRKLIGEN PÅ ER!!!
/E:et

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0