Sjuk och förjäävligg..

Aah happ, då var man tillbaka till samma ställa igen då.. Att vara sjuk.. Det känns som om jag alltid är sjuk..
F*ck... Men ja, sådant går det ju inte att ändra på!

-Jo man kan be till gud (a)
-HÅLL K*FTEN!!

Driver XD
Men nu är jag iaf inte strand satt i min säng jag sitter i våran oranga soffa på nedervåningen.
Den är bra najs asso, Jag sitter på mammas favorit plats på soffan. Jag fattar varför det är hennes favorit plats!
YEAH! Nu lät det som om mamma kom hem. Hon har varit och handlat.
Vi ska kolla på film, venne vilken Men någon mys film blirre nog ^^

och jag måååste värkligen byta designe min heather är ju damp ful...
Jag ser ju helt störd ut....


whatever ska sticka nu mina kära vänner :)
Detta kommer jag slå ihäl min tid med idag:







AA, hejdå :)


Kommentarer
Postat av: Tildodos

plötligt längtar jag otroligt mycket till helgen.. XD

2010-05-26 @ 15:33:10
URL: http://tildaspopcorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0