Så jävla sjuk sjuk sjuk.. oh åh..

Mm, jag har två tännis bollar i halsen...  
Ändå har jag varit ute och shoppat SKOR med mamma! (Och lite kläder och glass!!!) Så jag är ett par svarta crocks rikare och ett par tyg skor. Och Ett par röda shorts och ett blått linne där det stod "I <3 MY STYLE"

Sen så var det jättttte skönt i skolan idag! Vi solade på matten! :) Sen så agerade vi cheerliders åt våra klass kill kompisar när dem spelade fotboll... Tills vi tröttnade och var med i stället... Hehe!

Sen så hade vi ett litet vatten krig.  :D Digga vattenkrig på sommaren!!

Men aja, jag kanske inte går till skolan i morgon om det blir värre. Vill inte va sjuk på lördag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Då dör jag heldre! på måndagen ;)


//Ellen... HOST!


I´tink i survives!!

Kommentarer
Postat av: Tilda

XD Krya på dig! ♥

2010-05-20 @ 19:40:23
URL: http://tildaspopcorn.blogg.se/
Postat av: I LOOOOVE YOOOOUUU!!! YOU WILL NEVER KNOW MY NAMEEEE!!!! (det är -host- linn - host-)

Naaw stackare :(. Kläderna låter as-snygga! Fan man blir ju avis ... Puss o krya på dig! <3

2010-05-20 @ 19:47:27
Postat av: sandra

varför vill du inte vara sjuk på lördag`?

2010-05-20 @ 21:00:04
URL: http://sandranaoom.blogg.se/
Postat av: Ellen

DEET ÄR DANSUPPVISNING PÅ LÖRDAG!! :) <33

2010-05-20 @ 22:36:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0