PILOOTBRILLOR = KÄRLEK!

That´s peapol is LOVE!! Jag vet klockan är snart elva oh jag ligger i min säng och bloggar?! är det någon årdning på mig över huvud taget eller?! Känner hur en envissss tränings värk smyger på mig.. Ja, jag har tränat. 
*Igga medelandet under detta* 
Linn du hade skrivit att jag skulle göra 20 armhävningar på tå..
*skämt Linn och mig imellan ↑*

LINN OCH JAG.. hade en Übert underbar daag i dag! Vi fick "lite" uppmärksamhet av avdankade och 50+ och 60+ och en söt 19+ (hhaha! ) Dem satt i bilar och...

*minst tjugo földe väldigt odiskrekt oss med huvudet och kroppen för att glooo på oss.... URK!
*1-2 Vinkade åt oss.... BLÄH!!
*1 tutade på oss....  URSH!!!!

Uppenbara anledning: Vi var extreeemt heta! ;)

-Nu blev klockan 11-
Aja, nu kommer en bild på min najsaste sak jag köpte idag!!!!

/Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0