"När jag var 13 hade jag målat en lada!"

Yeah, sure mamma...!

I dag har jag från klockan 12:00 till 14:00 varit i H.C med mamma! Dock åkte vi bil dit eftersom vädret är lika lurit som en lisktig räv!

Japp, Jag köpte (med mammas pengar)

*En jeans jacka ♥
*sex st troser (intresaant or what?)
*Åtta strumpor (intrese klubben anteknar!)
*En smink borste

Sen ska jag tillbringa resten av dagen med att städa mitt rum. Och jag har precis damsugit hela undervåningen och trappan!
Sen så ska mamma hjälpa mig att ta ner min bord. -tapet grej-
Och sen så ska vi måla! Fast detdära med målningen kanske kommer dröja ett år eller två.. -.-
Aja, Jag har tagit en massa bilder så jag delar med mig av dem nu :).


Smink borste :)

Rosa smink borste <3

Troserna! ;D

sådära bild på min fantastiska jeansjacka!!

suddig.. whatever!



Yeah!

I lööve it!!

Jaag, INNAN JAG DAMSUGADE!!

några svett-lökar senare....


Äh, jag är väl sööt?! -.-






min bord jag ska ta bort!!!-->

lateeeer<33

Kommentarer
Postat av: Anonym

'vädret är lika lurit som en lisktig räv!'



Exaktamente! Hemska sak, just när man tror att sommaren kommmit!

2010-05-29 @ 23:18:36
Postat av: Tilda

Ehe he hee. Jag glömde skriva namn (aa) XD

2010-05-29 @ 23:21:29
URL: http://tildaspopcorn.blogg.se/
Postat av: Karstensimone

This site rocks :-) Very nice! Greetings from Spain.

2011-02-28 @ 09:34:26
URL: http://karstensimone.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0