Mamma <3

I'm loving you just so you know it!!

Mammor är värkligen fetting najs! Specielt min (a) Haha!
Asså jag är värkligen heeeeelt efter när det gäller datan. Jag känner mig som värsta stenålders tjejen när alla mina kommpisar typ pratar om.. Ja jag vet inte.

Jag vill oxå ha spotyfi, downloder (?!) och att man kan ladda in bilder från mobbilen på datan och ladda ner musik till min mp3!!!

Gosh jag känner mig eeefffttteeerrr!!!

Sen i dag så var vi i skärholmen, vi åt GLASS!! 
Så jäävla gott asså! Sen köpte jag en "pyjamas" Den var fett najs säger jag bara!!!
 :D diggar :D

Lägger ut bilder på den i kväll ;)
//Pelleno!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Om du vill ha bilde rfrån mobilen till datorn behöver du en usb sladd som du kan koppla in både datan och mobilen samtidigt...



Om du har Sony Ericsson. Annars vet jag inte. Eh. (a)

2010-05-12 @ 21:40:10
URL: http://littlelifeofhanna.blogg.se/
Postat av: Tilda

Kul att du haft kul 8D



svar: Tack, DIN MED!!

Men vet inte riktigt när (om) det blir masken igen... Saknar den, men det finns så mycket kul man kan rita med en platta >.< Men när jag kommmer hem får jag påminna mig själv!

2010-05-13 @ 11:50:33
URL: http://tildaspopcorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0