Juste, kameran var det...

HEEEJ! Jag är fullständigt utmattad!
Jag har typ sovit 2 timmar i natt sedan gick vi upp halv 8!!! OMG!
Och gjorde frukost PANKAKOR :P ← slickar sig om munen... Sen så åkte vi hem i en steeek heet bil i 45 minuter.. 
Sen så cycklade jag sjuk och förjävlig med värdens motvind som inte ville att jag skulle komma i tid!!
(JAG van över blåsten för han var blåst HA-HA) 

Sen så dansade vi ute i dag !!! SHITA KUUUL!  sen hade Anna och jag vatten krig. HAHA säger jag bara!
Sen cycklade jag hem med toppen humööör!!! Och nu..!!!

LIGGER JAG SJUK I SÄNGEN OCH SKA BLI FRISKT TILLS I MORGON!
Jag hade ett underbart dygn på tynningö !!! <33

Jag har hunit gjort under det dygnet.

*INTE tagit en ändaste bild
*Blivit kompis med Pita-bröd och Emelie
* BADAT  I HAVEET
*Blivit en killes perversa kompis ASG!
*Blivit atakerad av en tupp.. that basturd!!!..
*Haft sjukt kul
*fått ont i halsen!

later bitches!♥

Kommentarer
Postat av: Linn

Jaaaaa det är klart! Jag har ju det roligaste kvar ju ;)! Och det är dubbelt så kul att shoppa med dig som med Sofie, det lovar jag ... <333333

2010-05-16 @ 11:02:06
URL: http://pinnelinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0