"Ehh.. Det var min mage.."

Sorry Pinnen men deu hade chansen... MEN NU ÄR DEN MIN!!!

Limpan och jag hade ju Dans profil i dag, Det ärru Tisdag och då ska vi hjula. Typ. Det är någon konstig hjulning.
Aa, och hon skulle lixom ta tag om mina ben och jag ska gripa tag om hennes midja och typ föra över henne när hon är upp och ner till andra sidan... 

Aja, Till the thing! 
En gång så går det lite fel.
Linn: Förlåt!
Ellen: eeh, va för vad?!
Linn: Att jag råkade ta på din tutte.
Ellen: Ehh.. Det var min mage..

EFTEER EN STUND..

Ellen&Linn: HAHAHAHAHA!!!

Lite roligt ärre ju?!

Tyffingen själv?!
/E:et
 

Kommentarer
Postat av: julia

hej hittade din blogg till slut:)

fin blogg du har gumman:)

2010-05-19 @ 17:17:27
URL: http://juliians.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0