E.G.O

Jaag och mitt enorma ego har tagit några EGO bilder som kommer vissas längre ner ;D

Hehe, ni känner ju mig DAH! Jag ska senare skriva lite på min novell. Som jag INTE kommer lägga ut i bloggen becuse ja, jag vill inte. FACE IT!!
När jag sa det till märta -asså "face it"- i dag vid middan säger pappa "aha, är det det nya man säger!"
Haha i löve you Pappa :D

Just nu på radion pratar dem om att kungaparet "Viktoria och Daniel" är ett motiv på följande saker:
Blöjor
Boxer-kalssonger
talrikar -trot jag dem sa-
m.m

Vilken perveeeers jävel vill ha det framtida kunga-paret på underkläderna. 
"Haha, Daniel vaktar mina kronjuveler!!" "HA-HA" BLÄH! 

Sen pratar dem även om att man kan vinna en sov morgon. Kan man försöka vinna den även fast man går i skolan tro?!
Kanske är värt att ta reda på eller? DRIVER!

Nu kommer E.G.O:t Ellens bildeer!


Tyfiing

cooling

fuling

fluming

tunging

Dansing!!!

Favoriten↑ haha!!

p.s GRATTIS ÄLSKLINGS SANDRA 13 ÅR!!!

lovelovelove!!!

Kommentarer
Postat av: sandra

taack ellen älskar dig med <33

2010-05-11 @ 07:39:29
URL: http://sandranaoom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0