"Whats the point?!"

Ja, det har jag oxå lite svårt att förstå.


Har precis vaknat och käkat frukost men är fortfarande jätte hungrig så jag tog en kola godis och nu skriker min mage efter sötsaker. Smart där Ellen. Till frukost blev det två prikig-korv mackor och ett litet glas oboy + en liten kola godis. Den var jätte god!

Om ca en vecka sticker vi till mitt älskade landställe. Och då kommer varken datan eller något med så snart får ni slippa mig! YOU ARE SUNE FREE! Haha, eller inte för bara en vecka efter det så ska jag tillbaka för att tillbringa tre nätter hos Linn! Sen så kommer jag tillbaka till landet och stannar där tills i mitten av agusti!
blir ni av med mig!
Vet inte riktigt vad jag ska göra i dag men antagligen städa,ducha,måla naglar och läsa "ljudet av ditt hjärta"
ni vet chilla lixom?!

Mitt rum är inte vacket just nu ska ni veta!!!
Nu lyssnar jag på lite musik :). Kul att veta I know!

later!
/e
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0