TO LOVE IN PAIN!

Asso sorry för mysko rubriken...Jag sitter här i mitt normalt stökiga rum...Väldigt stökiga rum..
Jag ska snaart ta i tu med det men mina fingrar och hjärna KROPP OCH SJÄL!... ville blogga.

Vilket fall, Jag har precis kommit hem från att ha shoppat med Mamma! Jag köpte En tjocktröja och två par mjukisar! Åh vad najsa dem är!! kommer bilder senare ;).

Men sen har jag varit på landet oxå!! Och har varit med Julli, Dessi och Emelie. LÖVE TO U!
Haha, gud vi hade gaaalet kul!!! Förutom en gång... På studs mattan när dem ringde en viss person..
haha., driiver det var kul men personen tkr nog att jag är gaanska cp störd.. Fan

CHEET HAPENS!

sen har jag fått myggbett. jippi...
Sen är det visst sveriges nartionaldag i dag så när vi var i skärholmen så fick vi godis!!!
(dock inte av ett par läskiga björnar -Linn- )

När jag väl satt mig vid datan och skulle blogga så blev det lixom
"oh no jag kommer behöva skriva skiiit mkt på bloggen" 
Och nu har jag glömt helften jag skulle skriva om... BAJS!

/later bitches... ;-*

deeet var is kaaalt i vattnet.... SAJK!

Evert var pervers.... SOM FAN!

Emelie och ... mitt hår i tältet XD

Julli och emelie efter catfighten... ;)

Dessi som får roliga sms... som jag INTE fick kolla på...

VÄRDENS VACKRASTE SOL NED GÅNG SKER PÅ MITT LANDSTÄLLE!!!!

jag på studsmattan :D

jag förökte vända på bild-fan -.-


Nu kommer bilder på det jag shoppat :D



tjo bre!

Nog med mupp bilder ....



Haha SES!

Kommentarer
Postat av: Tilda

_''När jag väl satt mig vid datan och skulle blogga så blev det lixom

"oh no jag kommer behöva skriva skiiit mkt på bloggen"

Och nu har jag glömt helften jag skulle skriva om... BAJS!''_

Så blir det alltid D8 Fast i mitt fall är det mer att jag inte irkar skriva allt... Snygg hopp-bild, btw! ^^ ♥

2010-06-06 @ 22:35:54
URL: http://tildaspopcorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0