TEEEST!!! XD

1. Fullständigt namn? Ellen Holmgren
2. Ålder? 12
3. Smeknamn? Ellen ?
4. Ögonfärg?
Bruna
5. Hårfärg? Något skit.
6. Hus eller lägenhet? HUS!!!
7. När är du född? 1997

8. Klass? eh.. sommarlov. Men 7a efter sommarn.
9. Vilket år tar du studenten? venne?!
10. Något jobb?
11. När gick du upp i morse? tio
12. När ska du sova? Några timmar :)
13. Duschat idag? neppsi
14. Kramat någon idag? Jaapp 
15. Pussat någon idag? Nej 
16. Vad har du ätit idag? Pizza :D
17. Dagens klädsel? Mjukisar hela skiten!
18. Dagens smink? -
19. Dagens sötnos? Linn♥
20. Dagens roligaste? fotboll

SOCIALT:
21. Har du många vänner?
Normalt?!
22. Vem kramade du senast? Mami!
23. Hur många har varit otrogen mot dig? no one!
24. Har du pojk-/flickvän? neepp
25. Vem pratade du i telefon med: ... venne...? Någon som ringde till oss.
26. Vem fick du senast sms ifrån? Pinnelinn ;D

FAVORIT:
(JUST NU) 
31. Film?
Alla Twilight filmerna!!!! ÅH!
32. Låt? många!
33. Mat? Det jag skröt om i förra inlägget!!!
34. Dryck? COOOOLA
35. Färg? en specil röd färg XD 
37. Stad? Stockhom!
38. Land? España! och sverige!
39. Ämne i skolan? Svenska?!
40. Människa? många!

SENASTE:
41. Personen du tänkte på?
katt.
43. Gången du spydde? hmm...
44. Gången du grät? venne...
48. Gången du var full? aldrig
49. Gången du var hög? Jag växer aldrig... :/ 

ANTINGEN ELLER:
51. Svart eller vitt?
svart
52. Hund eller katt? asså... Jag har ju två kissar.
53. Ut och festa eller hemma och mysa? festa :)
54. Tvspel eller datorspel? BIL-SPEL
55. Tv eller film? Film
56. Bilddagboken eller msn? Msn
57. Lunarstorm eller helgon eller Playahead? Pea ;) 
58. Ragga eller bli uppraggad? uppraggad ;D
59. Big Brother eller Paradise hotel? ph 
60. Blont eller brunt hår? brunt :)
61. Har du blåa ögon eller bruna? bruna... tyväär... 
62. Choklad eller lakrits? BLÄH BLÄH JAG LYSSNAR INTE!!! 
63. Göteborg eller Stockholm? sthlm
64. Högerhänt eller vänst? högerhänt
65. Coca cola eller fanta?
den otroligt goda blandningen!!!
66. Pizza eller kebab? KEBAB-pizza ;)
67. Randigt eller prickigt? Randigt
68. Älska eller älskas? älska?
69. Leva eller dö? DÖ!

ANTAL:
70. Personer du älskar?
många <33
71. Personer du hatar? haha
72. Gånger du varit full? aldrig varit. 
73. Personer du hånglat med inom en 24timmars-period? nolla
74. Glassar du ätit på en dag? 4 tror jag :) nej kanske 5
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? fuck off
76. Gånger du haft minnesluckor? Jag minns inte ett skit av när jag var ett bast!
77. Gånger du varit hög? åh.
78. Personer du saknar just nu? 3! 
79. Personer du haft sex med? nolla

VEM:
80. Vill du kyssa nu?
skit i det och lev längre!
81. Ska du träffa imorgon? LIMPAN! och alla andra.. 
82. Sjöng du senast för? märta! HAHAHHA  "hit me baby one more time"
83. Hade du senast en msn-konversation med? venne
84. Spelade du tvspel med senast? Linn
85. Vill du ta med på resa nu? Linn-pan ;)
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? många haha! 
87. Förtjänar att dö? idioter som kan hänga sig på dirren!
88. Är söt? hahaha!
89. Vill du sova jämsides med i natt? satan

VAD:
90. Gör dig glad?
mycket :)
91. Gör dig ledsen? mycket :)
92. Vill du helst göra nu? åka på äventyr.
93. Önskar du att du slapp göra? leeva! ;)
94. Vill du ha nu? GLASS!!!
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? chit jag fyller år snart ...
96. Längtar du till? 28 juni :D
97. Tycker du om dina betyg? jag är fortfarande liten. 
98. Ångrar du i ditt liv? mkt. t.ex: lät evert födas före mig..
99. Är det bästa som hänt dig? jag föddes?
100. Vad är det konstigaste som hänt dig? kuggfråga...

Kommentarer
Postat av: Sondretanja

I kinda like it. Thanks!

2010-12-17 @ 13:21:41
URL: http://sondretanja.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0