Skol-gång! snart...

Japp, i dag är det en vecka tills vi slutar skolan... Det är fan heeeeelt jävla insane!!!

Det har redan gått ett helt läsår... Gosh!
Ah, sjukare kan det inte vara! Om ca en kvart sådära ska jag bege mig till skolan. Men tills däs ska jag sitta på min röv och vara inne på datan! Jag vaknade vid fem i dag. IGEN. Och kunde inte sova!
usch!  

Ja, i dag ärre fett fint väder! Men i morrn kommer det vara bättre! Det kommer vara 24 grader!
YEAH!
Ja, heeelt sjukt det vill säga.. BARA EN VECKA KVAR OH MY GOD! SINNES SJUKT!!!!

om en vecka slutar skolan...
...Om elva veckor börjar jag sjuan.


OMG!
/Ellen
Blir ingen bild. Och jag ser ful ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0