hyffsat :)

Ja, det gick hyffsat på min dans intagning :)
Jag kanske har chans att komma in! Men ska inte hoppas förmycket. Kommer bli tråkigt att bli besviken...
Aja, Men det var jätte kul! Vi hade Saga som lärare jätte rolig :D!
Höhö! Det skulle värkligen bli kul att komma in!!! SHITTA BRITTA!

Och...
det var så sjuuuuk gulligt för en stund sen! Det var en nyfödd rådjur med sin mamma på våran tomt!!
Så sööööt! Naw febeeeer! Jag fick inga bra kort :/
Aja, nu ska jag träna  :) Sen så ska jag käka middag sedan så ska jag ducha och raka benen och göra mig fin!
(asså tvätta/skrubba ansikte m.m.)

Ska på kusin-vittamins Studet i morrn! 
GRATTIS MATILDA! 

Men vi ska även till flottsbro i morrn :) Med klassen och lixom chilla och lixom njuta!!!
Linn och jag ska BADA! Hehe!

Kanske skriver godnatt i kväll seda...
MEN HERRE GUD KLOCKAN ÄR ÅTTA!!!!

hejdå!!
/Ellen

Puss och kram!!!

Kommentarer
Postat av: Tilda

Hoppas att du kommer in nu! =)

2010-06-03 @ 22:01:41
URL: http://tildaspopcorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0