Du ska jobba du ska festa dig går ej att stoppa!

Hejsan svejsan alla glada människor!
I dag har jag varit på flotsbro med klassen och vi badade så in i helvete! I alla fall jag!
DET VAR SUPER MYSIGT! Vi gick upp för dem fruktade backarna! Det var mys att sitta däruppe!
Dock så DOG vaderna på vägen upp men aja!...

Sen så hade vi i alla fall jätte mysigt! 
Sen vid halv ett så kom mamma och hämtade mig och evert för att vi snabbt skulle göra i årdning oss sen snabbt till student mottagningen!

vid 13:36 så kom en glad Matilda utspringande! "FY FAN VAD DU ÄR BRA!" 
Sen var man där och pratade och sen vid tre så gick vi till en lokal och har varit där tills nu typ :)
Och jag har lärt mig en massa om historia! Där ungås man ju med såååå gamla människor!! 
DRIIVER! Men det var KUL! 

Och ja, för två år sedan gjorde jag det stooooora mistaget att sjunga.... På Jessicas student skiva... 
Jag sjöng en omgjord "du är så yeh yeh wow wow"  om ni vet vilken och jag SÖNG SOM EN GET!!!
fy faaan! Men nu  i år sjöng jag inte... Men när jag väl var där så ångrade jag att jag inte rotade fram den sångtexten och sjöng! whatever att jag sjunger som en get!
PEACE!

Jag i en riktigt smuttsig spegel...

kläningen :)
//Ellen


Kommentarer
Postat av: Linn

Hade du din skolavslutningsklänning :O? Skitfin iaf hade glömt hur den såg ut <33

2010-06-05 @ 10:25:34
URL: http://pinnelinn.blogg.se/
Postat av: Niklaserica

Great site! Thanks for letting me look around. :)

2011-02-04 @ 12:53:31
URL: http://niklaserica.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0