Vet ni inte vad det betyder?!

Hesaan! I dag så var det skola själva skolan var ju ...okey?!.... som vanligt men efter skolan varre fett kul :) Jag och några andra var i den gamla delen av skolan
och sen så började ett prat om en grej som kommit upp under våran sista lektion!
Från mun till mun (det var min del av mun som  missuppfattat) så kom en grej om ordet strippa upp...

Och då satt vi och pratade om det i den gamla delan av skolan och garvade som dårar!

Ja host host... Och det var några 2:or som lysnade på oss och då frågade vi har ni hört va vi sa
(något i still me det)

En av 2:orna: Jaaa! men vi vet inte vad strippa betyder!

Och vi börjar ass-garva och en av oss säger att om man säger "du är en strippa" så blir dem glada!
Det TVINGADE vi den att ta tillbaka...

FYFAAN va kul vi hade men vi flummade mäst :) :):) hhahaha!! Snart ska vi skjusa mamma och sen ska vi på middag så nu ska jag göra mig i ordning! 

//Tjaba!


Ni vet vem som alltid får er att skratta :) aa :) De är inte jag i alla fall.. eller?(A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0