Varit och Shoppat?

Ja det kan man ju tro för jag fick me mig en hel kasse hem från våran moster med kläder och smink i ;)
Begangnat men "Who care!?" not me kan jag bara säga!

Men i dag vid 1 tiden så stack vi (eller halv ett) till moster Anne-sofie och firade hennes man Micke!
Och där var ju hela tjocka släkten.. Iaf från mammas sida ^^ och det va ju skit kul att vara där ju:)

Jag stannade lite extra där tsm med märta tis-tor ska jag antagligen vara hos anne-sofie och paova
Hon e dagmamma :) vi ska ta hand om alla söta små barn!

Jaa snart kommer bilder men först ska jag bara säga att jag e riktigt stolt över mig själv!
Jag har klarat mig i 5 timmar i ett hus med godis överalt utan att äta en ända liten BIT!!

Goo go ellen go go go ELLEEEEN!


SKIT SNYGG TRÖJA!

Suddig..


Min andra tröja!!



mamma tyckte den va ful :(

Min andra KOFTA <3

sooftaste koftan!

haha!!

HERE COME THE MAKE UP!!






haha jag modelerar me mitt smink!!
JA OCH NU LITE FRÅN VIKING LINE SOM JAG FICK AV DEM!!


//chaaho!!*

Kommentarer
Postat av: Emma

Vad fina saker du har köpt :)

2010-02-01 @ 15:56:52
URL: http://eemma.blogg.se/
Postat av: tilda

oj, vad mycket fint! Den dära första, randiga tröjan blev jag avundsjuk på..

2010-02-01 @ 17:47:02
URL: http://tildaspopcorn.blogg.se/
Postat av: Michelle

Jätte fiina saker du har FÅTT. emma, om du läser ordenligt så ser du att hon har fått dom. moaaaaaah

2010-02-03 @ 11:26:42
URL: http://bananapan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0