Tjo babes!

Hejsan!
I dag har jag lagt upp bilderna som jag tog i söndags! Som ni kanske märkt annars har jag försökt klara ut ett spel som jag har på mit Ds Det r fan helt dumt i huvudet!! 
URSCH!!
Sen så har jag varit ute i typ en kvart och åkt lite pulka jätte roligt NOT hade inget sälskap! Alla mina kompisar är fan upptagna! HELVETE!  Snart är lovet slut fan va skönt så att allt börjar gå tillbaka till det vanliga!
Hejsvejs skriver lite senare!!

 haha ja nu sitter jag här i min säng och allt är piace !!
haha!!

Bloggar jag DIGGAR:
    
:):)
(Och så finns det en blogg jag precis börjat läsa., "moaaaa.devote.se")

HAHAHA! Katten börjar kela med min laptop! (han gjordev det för typ 2 min sen)
2 bilder på det!
 Naaw! ^^


Kommentarer
Postat av: Emma

Diggar din blogg med :)

2010-01-06 @ 13:58:15
URL: http://eemma.blogg.se/
Postat av: Anonym

Snygg blogg! vad tycker du om min blogg?, kom gärna in på min blogg. ställ en fråga eller två skriv en rad! ha en härlig dag mvh Claudia

2010-01-06 @ 14:15:21
URL: http://shitandstuff.blogg.se/
Postat av: tilda

nej, risse är föööör söt <3

2010-01-06 @ 20:13:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0