Plugga plugga plugga oh blogga!

Tjaba tjaba!! jag har tur presidenten har inte ringt ännu men det var någon skum bil utanför.. hmm..
Och vet du var nu har jag smittat ännu en stackare tunnay!! Mohahaha!! i are to take over the word!!!

hehe...

Ja sen vi hördes föra gången så har jag pluggat och så ganska lätt skolan e lätt!! Tur för mig att våran skola e så tam eller e det min IQ som gått upp i taket? Vänta lite..

#efter att ha klättrat upp på taket och ramlat X antal gåner#

Näpp det var inte ett ända hål i taket.. "de dum tshh... " hehe!!
Ja men sen ska jag äta middag och sedan göra lite andra saaaker!






utmattad har hänt mkt i dag.... <33

Kommentarer
Postat av: tilda

jag har massa läxa D: ushushushuuuuush!

2010-01-26 @ 20:25:50
URL: http://tildaspopcorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0