Playahead ska lägga ner..

Haha för att ära detta så är jag inne på playahead oh lyssnar till min låt på min profil!

Om sanningen ska fram så ärre faktist lite synd... Man minns ju i 5:an då var man alltid inne där och man var ju UR-COOL! hahaNOT!! men i 5:an garvade man åt att man var så korkad i 4:an så i 7:an kommer man väl skämta om att man var så liten och korkad i 6:an och tyckte man hade problem då..

HAHA!! 

mm soo ellen style!! kom nu Linn bitch!
(nää jag härmar ju inte kissies "Soo kissie style kom nu amir bitch" nää)  
Men jag var aldrig någon hejjare på playahead.. Jag var alltid avensjuk på alla som typ hadde 500 vänner och som hade massor av album och hade platina vip och all den jäävla skiten LOL ellen såå lol!!

Som sagt jag har aldrig varit den som gillar förendringar..


BAD!!


Eran bitch hälsar er!!


Kommentarer
Postat av: Linn

www.taaz.com är makeoversidan<3

2010-01-30 @ 09:40:31
URL: http://pinnelinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0