Men tjenare!

Hejhopp! Jag ska för det första säga sorry för att jag inte (som man säger) "uppdaterat" min blogg /:
I går och i dag (tills typ nu) har jag varit me Tilda!

Vi hade så jävla kul och när man får "trött humor" då garvar man fan åt allting har vi fått lära oss.. Den SVÅRA vägen..
Och så blir man (hur lätt som hälst) rädd om man vill skräma upp en kompis gör de då hon har trött humor för då ingår "RÄDD FÖR ALLTING"- syndromet oxå.. Det upptäkte vi oxå den svåra vägen..     

Det började då Tilda gick ut från toaletten och sa: (Det finns jätte stora fönster en bit från toaletten) DET STÅR EN GALT FRÅN UNDERJORDEN OCH KNACKAR PÅ FÖNSTRET!! Först skrattar vi lite närvöst och sen hör vi ett ljud och springer som stuckna grisar till våra madraser... Och sen sover vi typ brevid varandra och sen så börjar vi höra ljud som lätt som en gamal skrivmaskin.... Ja jag tror ni fattar vinken.. Vi blev rägtt så nojiga..


Men vid 3 tiden tänkte vi att vi skulle gå och lägga oss för snart börjar man skolan och då vill man inte vända upp och ner på dygnet..

Ja! Men det har jag gjort nu då! Jag hade varken me mig datorn (den har en inbyggd web-cam) eller min vanliga kamera så inga bilder tyvä´är! 

//´trött-humorn^^  

Kommentarer
Postat av: *skylt på magen* jag kommer från underjorden

grymt xD

2010-01-07 @ 17:34:06
Postat av: Ellen

Men Tildaaaa dååååå.. Den HÖLL i en skylt ;)

2010-01-07 @ 18:47:45
Postat av: *håller i skylten*

okeeej, då. XP

2010-01-07 @ 19:48:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0