Men den jävla El-helvetet!!

Japp i dag har Linnea och jag vart och det var skit kul herre gud va vi garvade och jag har typ 2-3 bilder på henne som jag får lägga ut ;)

MM.., först vissade jag henne huset sen spelade vi ett spel där det minst skulle va 3 (!?) Sen så gjorde vi lite annat sedan lagade vi mat fan va kul det var!! hahaha!!! Och dethära garvade vi mkt åt: Tänk er en skit tjock katt som heter OSTEN!! hahahahahahahahahahahha!! Vi har dålig humor!

Sen så åt vi våran jätte goda mat sedan spelade vi WII Linnea var en riktig raka-bajsare på det ialla fall på boxningen.., tennisen...,basebollen... det andra vi körde ver bovling.
Då van ja med 15 poäng!! :D

Hehe! 

Sen så kollade vi på tv och sedan så lockade hon mitt hår med en platt tång!!?!! hahah!! kul va?! 
japp i dapp! Och jag hade kammat det ganska platt och sedan blev det skit snyggt!!!

Vid 7 åkte hon hem :( men jaja! Det var kul så länge det varade!!
Och vi har haft lite strömavbrott och jag är lika blind som en grävling i mörker!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Fuck fuck!! Inge roligt...

Jaaa...., sen har det nu kommit tillbaka och nu sitter jag häör och gluffsar pop-corn!!

Puss oh kram!! <33
 
platt-tång-lockade hår :)

Suddiga ´men endå..
Guud mis.puckel rygg??

LINNEAA!!<33




KRAAMAR!!! ;)

Kommentarer
Postat av: Linn

scäry .. Känner igen linnea supermke :O. vad heter hon i efternamn och vilken skola går hon i? Vet inte, men jag kanske vet vem hon e ..

2010-01-12 @ 18:44:15
URL: http://pinnelinn.blogg.se/
Postat av: Linn

scäry .. Känner igen linnea supermke :O. vad heter hon i efternamn och vilken skola går hon i? Vet inte, men jag kanske vet vem hon e ..

2010-01-12 @ 18:44:25
URL: http://pinnelinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0