Komentarer komentarer komentarer!!

Ja sådana vill man ha på sin blogg det var länge sedanm någon skrev en rolig liten komentar!! 

asså det är inte bara komentarer som försvinner både läsare oxå e mycket (sjukt mkt) roligare att skriva blogg om man har folk som läser den!
Kanske inte daghligen men lite då och då lixom ! ") (<-- fett ful smaily!! XD)  jaapp såäre!


MEN ANNARS.. i dag så har jag varit me Linn sjukt kul nu varre att tag sedan man va me henne så det var softish!!

Och när vi höll på och skrek och gjorde idol i Linns vardasrum så kom sofie (Linns syrra) och stefan (linns pappa) Hem.. Tja då förstördes stämningen lite man kunde lixom inte skrika i falsätt och sjunga "bäbä vita lamm" lixom..
Men vi hadfe fett kul ändå!

Finalisterna var stockholms fjorre och en sex galen gubbe som var fixerad vid Layla bagge! haha!'

Mm.. Fjorren van om någon var intriserad!?

Tja det har jag gjort till klockan kvart i 6 började chilla hem då.
sen har jag ätit middag och årndat lite!!


 Puss o kram! (L)






Pecae!!

haha!

Ärru här ofta eller?! ")


Kommentarer
Postat av: Linn

2010-01-12 @ 18:38:59
URL: http://pinne
Postat av: Linn

Sexiigt klasgöran ! Eller ska jag säga Bertil? Haha fett kul vi hade, love u <3

2010-01-12 @ 18:40:35
URL: http://pinnelinn.blogg.se/
Postat av: Ellen

Love you tooo!! puss´h

2010-01-12 @ 19:20:57
Postat av: Tilda

okej, jag ska bli bättre på att kommentera :O

jag läser, men orkar nästan aldrig kommentera :3

2010-01-14 @ 20:20:22
Postat av: emma

hejhej!

haha roligt jag sitter här brevid och kollar på hur fint du dansar till sexy bitch :D du är grym

love you darling<3<3<3

2010-01-16 @ 21:13:29
URL: http://eemma.blogg.se/
Postat av: ellen

älskarrey föralltid sötnos! <33

2010-01-21 @ 11:51:57
Postat av: Libaneli

Just found this site and will find it a great use as I collect Sask. postmarks and need to find the location on a map to fit into my pages. Will pass this site onto other collectors who will find it very useful.

2010-12-21 @ 14:28:30
URL: http://libaneli.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0