Kanelbullen & Ellen & den objudna gästen

Heeeej! Ja som Rubriken lyder sitter jag och äter en kanelbulle!
Oh så fick jag lite sälskap som heter Rille som är en art som börjar på...
 katt- och slutar på -somdräglaröverbullar!!!

Jag har typ kattdrägel över en hel kant......
SNYFFT!! och så kom han hit och fes! det luktar juvligt i mitt rum! Just nu! NOOÓT!!
HAN den lilla syndaren är den objudna gästen...

Till en början var han gullig men den sidan finns ej mer.., tills det blir mörkt i rummet för då blir deras pupilrer skit stora och ögonen skit GULLIGA!! lite bilder nu då :)



Mums!!

hah.. Vi hade det så trevligt tillsanmans :)

To much in my mouth! (mouth=mun som jag inte kan stava på engelska)

                                 *PRIVAT*

Den objudna gästen kommer!!!

Someting  smell... VERY MUCH!!

NOOO!! HAN SPRINGER IVÄG ME BULLEN!!!!
----------------------------------------------------------------------------------------------------
Det var en saga om en Ellen en Bulle och en Objuden gäst...


//Tackar!
:P XP

Kommentarer
Postat av: emma

Hahah föedrar den där privata biden hahahahahha!!

2010-01-07 @ 22:42:35
URL: http://eemma.blogg.se/
Postat av: Ellen

hahaha! aa! <33 Lööve!

2010-01-09 @ 12:33:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0