Kaba Kena!! Detta e för dig Tilda!

Först Yena och nu Kena nästa blir väl typ Qena?! haha.. Eller?

Ja, i dag ska jag va med MIN  älskling Tilda :) Fan hon e underbar den tjejen! Tilda om du läser detta:
Ellen Plus (fan jag hittar inte plus täknet :@) Tilda = för alltid!! Tilda fan det finns inte ord för hur mkt jag älskar dig!! Vi har känt varandra i 12 år typ! Vi borde ha firat när det gick förbi 10 tkr jag.. Vi kan fira när det går förbi 15 år eller vad tkr du? 

Älskar dig tilda kort sagt!!! 


Kommentarer
Postat av: Linn

varför kan ni inte fira när det är 12 :)?

2010-01-23 @ 12:39:19
URL: http://pinnelinn.blogg.se/
Postat av: tilda

aww! jag älskar dig, ellen <33

Förlåt för alla gånger jag försvarat mig för hårt när du kittlat mig.. \\\\\

2010-01-23 @ 15:58:02
Postat av: tildas random konstiga kusin

gahahHAHAHHAHA LOL, kolla tilda. xD

2010-01-29 @ 10:29:23
URL: http://plektrumshalsband.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0