Jävla blogg...

Nää.., nu ska jag inte vara orättvis mot bloggen..., JO!!
Fan va seg den har blivit!!! Chit my gard!! Det har tagit mig från att jag kom till internet till nu 10 min!!!
Till och me på min "NYA" laptop.. Dumma blogg!

  I dag så har Tilda och jag åkt skidor mer om våran dag kan ni se på Svt.se/ellen
haha!! Verkligen inte! Den kommer senare på MIN blogg var inte oroliga! Men i går nu då..

Asså det var helt sjukt vi sa lixom "aah.. men vi går och lägger oss kl: 12:00"
 vid 10 över 2 gick vi och la oss så vi va någolunda trötta när våra klockor ringde klockan halv 9!
Men fy fan vad jävla kul vi HADE!! HAHAHAHAHAHAHA!! Jag säger bara popcorn och peppar sprej och skit-gruppen och katten gustav!  
Såå.., vi gick upp halv tio och kom typ till flottsbro klockan 11!! Och vid 12 åkte vi i våran första bake det var hur mycket kö som helst!!!!
Jag höll på att börja gråta i våran första backe jag var så jävla rädd men efter 10 meter så gick det finnes!! 
Sen så åkte vi på och hade skit kul tills vi kom till den röda backen (den svåraste) jag ramlade hela tiden.. :,(
Men Tilda... Aboo! Hon var hur bäst som hälst på skidor!!! ...
Ojoj...
Och sen då vi åkte en blå backe var det en 3 årig tjej som grät och skrek "hjälp" i backen och jag stannade men  jag kunde inte så till henne med mina skidor så jag slängde av dem och tog bort mina stavar och sprang till henne.
"vad har hänt?" frågar jag (men det är ganska uppenbart att hon har ramlat..)
Hon:"jag har ramlat!!" 
Jag:var är mamma och pappa?"
Hon: därnere!
Hon och jag börjar gå ner.. Men hennes skidor (och hon) gled i från mig så jag sa
"jag har inga skidor så vi tar av dina och går ner!" (Vi var närmare toppen en marken)
Jag tar av hennes skidor och vi går ner en bit sen kommer hennes pappa och tar henne och tackade så mycket för hjälpen. Sen då jag ska sätta på mig mina skidor så kan jag inte göra det i backen dem bara glider ifrån mig.
Då jag behövde hjälp att komma upp så kom det ingen som ville hjälpa till.. Så jag fick GÅ i nerförsbake hundra meter i skid-pjäxor......... 
Sen då jag hittat tilda så åkte vi till 20 i 3 sen åt vi lunch sen så åkte vi 4 åk till sen så lämnade vi skidorna! 
På 4 timmar (minus lunch vilket va 35 min) så han vi åka 13 åk! Ganska lite men när allt kom till sak så var vi ganska trötta!  

Sen så kom vi hem till mig och sen så gick tilda hem sen så strulade min blogg (;@)sen så sitter jag här!!!

Bilder kommer som oftast senare ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0