Jag är dum dum dum..,

JAA!! Det finns ett spel på www.spela.se det spelet heter typ Frizzel Fraz och på nivå 21 så kunde jag inte bara komma förbi en grej!
Gissa hur många gånger jag försökte innan jag lyckades nätt och gämt...

                               19 F*CKING GÅNGER!!        
Asså större sopa får man ju leta efter.. Tilda satt och ass garvade åt lilla mig. 

SUCK!! I morgon sticker vi till mormor så det var start täknet till alla tjuvar i morgon på "PIIP" vid "PIIP"-skolan
Så står det ett tomt hus med en "PIIP" på!!

Men jag måste varana er vi har BARA tjockteve..
hehe.. I´m soo funny!



Kommentarer
Postat av: tilda

Slägner du datorn? o.o Oroa dig inte, jag kan ta den ;)

2010-01-30 @ 22:48:22
URL: http://tildaspopcorn.blogg.se/
Postat av: Ellen

Hahahaha!!

2010-01-31 @ 10:54:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0