I HAVE BEEN A LITEL OFF I THINK...

ja nu har det ju inte varit så mkt bloggande jag har varit ja lite off *dålig updatering* men jag har mina ursäkter.. Det har varit en tuff.. EN riktigt tuff vecka...

Japp., så ärre och man känner värkligen att:
 "man har börjat hamna i en fas som heter pubiterten då man.. luktar mer illa..."
som alla fröknar och lärare säger.., Ja ena sekunden e man skit lack och vill bara att alla ska flyga och fara åt helvete andra sekunden e man jätte ledsen oh andra sekunden så e man lycklig (oftast inte) o.s.v..

Mmm.. det suger ju.. MEN nu e det ganska okey..
Och vet ni det finns en som läser min blogg som jag värkligen inte trode skulle läsa den...

Min kära broder EVERT!   haha!!

MM.. men nu ska jag:

*Dusha
*Måla naglarna
*fixa till i morgon
*lägga mig i sängen
*vara på min laptop
*plugga..

och sen ska jag skriva i min almernaka!!
Jak kan förstå att detta var tråkigt att läsa men det kommer bli mer roligt oh avslapnande att läsa i promes!!

PUSS!! //OXOX

Kommentarer
Postat av: tilda

hehe, jag tror inte att jag vill plugga igag.. du är stark....

2010-01-29 @ 14:05:27
URL: http://tildaspopcorn.blogg.se/
Postat av: Linn

hatar hatar hatar humörsvängningarna. sofie tycker jag är typ störd men då påminner mamma och jag henne om hur hon var i puberteten. haha

2010-01-29 @ 18:34:06
URL: http://pinnelinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0