Hmm... -.-

 Det är lite hemskt för att..
 Vi känner typ vaända person på vårat landställe och det var någon som blivit av me ett öga under nyår!!!
uuuhh... tänk om det va någon vi kände... eller känner han/hon lever ju forfarande..

Nu ska jag ta upp kampen igen med det envisa fettet!! Jag ska ha godislöfte i ett HELT år
(1500kr den 10 januari 2011!!) Yehaa!

Och sen ska jag träna! Ska lägga på mig lite arm-muskler har blivit klen ju..
 
Linn sa att jag skulle vara stolt för hon tkr att det är jätte fint att tjejer inte har det..ska man ta det som en komplimang?! Och det lät som om hon lixom sa:ja ack för mig som har så stooora muskler på det sättet.... men jag kan ha tagit fel...

och jag e bara så avundsjuk på pinnens BLOGG den är så fin och kon vet hur man lägger ut snygga bilder och hur man skriver blogg bra är avundsjuuk...


jaja ska dra nu det blev lite kort..

Kommentarer
Postat av: Linn

haha tack för komplimangerna om bloggen :) <3. Men ellen jag sa: "jag är stolt över att inte ha nåra armmuskler, tycker inte det är fint med för mke muskler på tjejer". Så nu vetu :D!

2010-01-13 @ 17:40:09
URL: http://pinnelinn.blogg.se/
Postat av: Linn

... fråga på min frågestund!

2010-01-13 @ 17:40:20
URL: http://pinnelinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0